Kurs for arbeidsgivere
Vi tilbyr ulike kurs for virksomheter som er kunder hos oss. Vi har kurs både for ansatte med ansvar for medlemsskap, rapportering, økonomi og pensjonering. Vi tilbyr både standardkurs over hele landet og skreddersydde kurs for den enkelte virksomhet.
Disse kursene tilbyr vi:
Kurs i pensjon for HR-ansatte
Vi holder kurs om pensjon for deg som jobber med HR. Gjennom kurset vårt får du vite hva dine ansatte kan forvente seg i pensjon fra NAV og fra Statens pensjonskasse. Du blir oppdatert på endringer i regelverket, og får vite hvilke verktøy og hjelpemidler du kan bruke.
Kurs i medlemskap og rapportering
Vi arrangerer kurs for deg som arbeider med rapportering av lønns- og stillingsdata eller har andre personalfunksjoner.
Skreddersydde kurs og foredrag
Vi tilbyr skreddersydde kurs og foredrag for din virksomhet. Her kan du selv velge hvem som skal være målgruppen og hva vi skal legge vekt på. Vi kan i tillegg til pensjon eksempelvis ha med tema nyttige for de som begynner å nærme seg pensjonsalder, som eksempelvis arverett, økonomi eller helse.
Høres dette interessant ut for din bedrift?
Ta kontakt på kurs@spk.no for å høre mer eller bestille kurs.