Når du skal informere

Vi leverer pensjon, forsikring og boliglån til ansatte i staten, skoleverket og virksomheter som har en tilknytning til det offentlige. Vi forvalter pensjonsrettigheter for rundt 1 300 virksomheter og over én million nordmenn som jobber eller har jobbet i det offentlige.

Min side for ansatte

Min side er vår innloggingstjeneste for dine ansatte. Her kan de

  • se pensjonsopptjening
  • følge status på pågående pensjonssaker
  • registrere inntekt
  • se utbetalinger av pensjon
  • søke om boliglån
  • administrere boliglån

Husk å informere nyansatte om tjenesten. Du kan også minne de som har jobbet her litt lenger om hva de kan finne på Min side.

Her finner du mer informasjon om innlogging til Min side.

Saker om pensjonsordningen til eget intranett.

Faktaark

Her finner du faktaark om produktene som SPK-ordningen består av og som du kan laste ned, skrive ut og gi til alle ansatte som vil vite mer om ordningen.

Kurs for ansatte

Å sende ansatte på kurs  for å lære mer om pensjonsordningen er et godt tiltak som ivaretar informasjon om en viktig del av ansettelsesvilkårene - enten de er nye eller har jobbet en stund i virksomheten.

Her finner du aktuelle kurs for medlemmer.